A leírt gondolat pénzé válik... (Tegnap óta már magyarul is!)

2007. június 20., szerda

Magyar Nyelvű Blogger (Blogspot)

Ma végre elindult a magyarnyelvű blogger.com szolgáltatás!
(Ez ugyan az, mint a blogspot.com!)
Ez a legjobb, a legprofibb blog szolgáltatás az egész világon!

Hatalmas terjeszkedés lesz a magyarnyelvű blog piacon, és ennek jelentős részét a blogger.com (blogspot.com) fogja megszerezni!
(Ez gyakorlatilag a google blog! Sajnos a blogger.hu, és blogspot.hu nem a Google tulajdona.)

  • Hogyan kereshetsz pénzt a blogger (blogspot) blogoddal anélkül, hogy bármiféle erőfeszítést kellene tenned? Itt: Blogger (Blogspot) PÉNZ

(Egyébként, mi a helyes kifejezés magyar nyelven (magyarnyelven)? A "magyarnyelvű vagy a magyar nyelvű?)

(Kár hogy a blogspot.com egy a blogger.com oldalra átirányított cím! Jobb lenne ha vagy csak blogspot.com vagy vagy blogger.com lenne a cím! Nem?)

.

Egy újabb átverés?Már megint a "keress sok pénzt gyorsan munka nélkül"?

Pézt keresni otthoról bloggal? Otthonról véhezhető "munka"? Én nem is akaratam blogot! De főleg nem akartam pénzt keresni a blogommal! Több ismerösőmnek is van blogja, néha az internetet böngészve olvasgatam az irásaik, nézegettem a családi fényképeiket. Mindig láttam az írásaik mellett ilyen-olyan hirdetéseket, de nem tudtam hogy ezzel némelyikül egy második fizetést is megkeres! Amikor megtudtam, hogy ezzel milyen egyszerű pénzt keresni, akkor magamba arra gondoltam, hogy milyen kicsinyes dolog naponta pár száz forintot keresni ezzel is. Nem hittem el, hogy jó dolog, amig meg nem kaptam az első bevételem, de akkor nagyon meglepődtem! A sok kicsi sokra megy, nagyon sokra! Miért ne tennék ki egy két hirdetést a blogomra? Miért adnám másnak a pénzt, ha az nekem is elkülhetik?