A leírt gondolat pénzé válik... (Tegnap óta már magyarul is!)

2007. június 20., szerda

PénzKeresés Blogger (Blogspot)!

Sosem volt még ennél könnyebb
pénzt keresni az interneten!

(Magyar nyelvű blogspot.com, (blogspot.com) oldalak!)

Elárulom a blogspot.com titkot, amit hazánkban még csak kevesen ismernek!
Hogyan kerestem 30 x 1,5 óra (45 óra, 1 munkahét) alatt otthonról 55 000 Ft-ot,
és hogyan sokszoroztam meg ezt?

Idén (2007) április közepétől május közepéig és utána még pár alkalommal leírtam a pénzről, pénz keresésről, stb. és az ehhez kapcsolódó gondolataimat egy blogspot.com (blogger.com, azaz google) blogba!

Ez napi 30 - 180 percet vett igénybe. Azóta napi 82 centet (150 Ft-ot) keresek, és az átlag folyamatosan emelkedik! Ez nem tűnik túl soknak, de ezt 365 alkalommal keresem meg egy évben, a befektetett kevesebb mint 30 x két órai, azaz egy heti munkával.
Ez havi 4500 Ft, azaz évi 55 000 Ft.
(Pénz, és Több Pénz - nézd meg most és gyere vissza ide!)

És ha több blogspot.com blogod van? Mennyi pénzt keresek (kereshetsz), ha havonta készítesz egy-egy blogspot.com blogot, (vagy ha egy blogot sokkal hosszabb ideig írsz, nem csak egy hónapig, ahogy én tettem.)
Havi 1 (blogger) blog = egy év alatt 55 000 Ft hoz!
És mi van akkor, ha szorgalmasan munkával már 10 blogspot blog hozza a bevételt, úgy, hogy már csak heti 30 percet kell egy-egy blogra fordítani?
Az mennyi havonta? Minimum évi 550 000 Ft/év!
Egyébként egy gyakorlott blogger (magyarul blogoló) havi 20 000 Ft-ot is kereshet, (sőt az sem túl ritka, hogy havi 200 000 Ft-is keres egy-egy bloggal!)
Nem is rossz "otthon végezhető internet munka"! Ugye?

Van hobbid? Vannak közölni (blogolni) való gondolataid! Kövesd pontosan a következő lépéseket, és
30 percen belül beindíthatod az első pénzkereső blogodat
!

  1. Készíts egy gmail.com email címet, egy gmail (google email postafiókot - ITT)!
    (Ez a legjobb email szolgáltató a világon, és annyi plusz szolgáltatáshoz juthatsz hozzá a gmail címeddel, hogy arról könyveket írnak!) Ezután...

  2. Nyiss a gmail.com-os email címeddel egy blogger.com (blogspot.com) magyar nyelvű blogfiókot (is) (internetes naplót), ahol könnyedén írhatsz a hobbidról, a számodra érdekes, fontos dolgokról, bármiről)! Sőt ennél sokkal többet is megtehetsz a blogodon keresztül, barátokat, üzleti partnereket szerezhetsz. (Blogger Blog Megynyítás - ITT)
    Írj egy blog bejegyzést (ez fontos), majd...

  3. Keress (sok) pénzt úgy, hogy megengeded a google-nak, hogy google hirdetéseket (AdSense) jelentessen meg blogspot.com-os blogodon. Ha már írtál egy blog bejegyzést, akkor nyiss a gmail.com-os email címeddel egy AdSense fiókot, úgy, hogy az 1. és 2. pont teljesítése után visszatérsz erre az oldalra.
    És kattints az oldal tetején lévő
    "Tegyél szert bevételre ..., azaz AdSense" gombra!


  4. Fontos, hogy erről az oldalról indulva jelentkezz az AdSense programhoz! Miért?
    Azzal is sok pénzt kereshetsz, ha másoknak ajánlod a fenti 3. pontban leírtakat!
    Ha Te is szeretnél a blogodon keresztül ajánlással is pénzt keresni, akkor iratkozz fel innen!
    Nem kötelező innen indulva jelezkezni, de ha számodra hasznosnak tűnik, amit itt leírtam, akkor jelentkezz az adsense-be rajtam keresztül! Ez nekem, ha Te el kezdesz pénzt keresni a blogoddal, akkor majd hoz pár dollárt bevételt! Csak azt várhatod el másoktól öszintén, amit Te is megtettél!
    Keress pénzt az ajánlással is. A sok kicsi sokra megy, nagyon sokra!

A többi már magától értetődő, és magyar nyelvű! Nagyon egyszerű!

Kezd el most a blogos pénz keresést, és nézz vissza ide, mivel hetente párszor újabb "blogger pénzkeresési tippeket", blog készítési mesterfogásokat tudhats meg!
(Iratkozz fel az értesítőre, hogy azonnal megtudhasd, a legújabb híreket, hogy Te is egyre több pénzt kereshess a blogspot.com blogoddal és az adsense hirdetés megjelenítővel!)

Egyébként szinte bármely weboldaladra (ha van) kirakhatsz adsense hirdetést, és kereshetsz vele pénzt! Nincs még weboldalad? Nézd meg ezt: Ingyen Honlap!

Ennek a weblapnak nagyon könnyű megjegyezni a címét: "magyar-nyelvu.blogspot.com", de ha könnyebb megjegyezned, akkor legyen "blog pénz" (blogpénz), azaz blogpenz.blogspot.com.

...

Egy újabb átverés?Már megint a "keress sok pénzt gyorsan munka nélkül"?

Pézt keresni otthoról bloggal? Otthonról véhezhető "munka"? Én nem is akaratam blogot! De főleg nem akartam pénzt keresni a blogommal! Több ismerösőmnek is van blogja, néha az internetet böngészve olvasgatam az irásaik, nézegettem a családi fényképeiket. Mindig láttam az írásaik mellett ilyen-olyan hirdetéseket, de nem tudtam hogy ezzel némelyikül egy második fizetést is megkeres! Amikor megtudtam, hogy ezzel milyen egyszerű pénzt keresni, akkor magamba arra gondoltam, hogy milyen kicsinyes dolog naponta pár száz forintot keresni ezzel is. Nem hittem el, hogy jó dolog, amig meg nem kaptam az első bevételem, de akkor nagyon meglepődtem! A sok kicsi sokra megy, nagyon sokra! Miért ne tennék ki egy két hirdetést a blogomra? Miért adnám másnak a pénzt, ha az nekem is elkülhetik?